The next level met adaptive programmatic advertising

We staan steeds minder op te kijken van de mogelijkheden die het internet ons biedt. En dat is maar goed ook, want het internet biedt voor ondernemers ontzettend veel mogelijkheden om heel gericht te adverteren. Eén van de nieuwste manieren om online te adverteren is adaptive programmatic advertising. Deze vorm van online adverteren past zich namelijk helemaal aan het gedrag van de gebruiker. Met programmatic advertising is het mogelijk het gedrag van de online bezoeker te 'sturen', zodat deze via een andere online medium kennis maakt met jouw webiste of webshop om zo die bezoeker weer terug te krijgen naar je site.

En dat gaat best ver! Zo is het zelfs mogelijk om op basis van locatie, type device, het gebruik van bepaalde mobiele apps en vele andere persoonlijke voorkeur heel gericht jouw advertentie te presenteren. Adaptive programmatic advertising is absoluut de volgende stap in online adverteren om nóg gerichter je online klant te bereiken.

 

Verschillende mogelijkheden, verschillende doelstellingen

Voordat we beginnen met programmatic advertising gaan we eerst te kijken naar de huidige situatie van je site. Hoeveel bezoekers heb je momenteel, hoe bekend ben je en hoeveel conversie scoor je momenteel. Wat gaat nu wel goed en waar is nog veel verbetering in mogelijk, dat soort vragen. Vervolgens maken stellen wij een gericht plan op basis van het beschikbare budget. Wij zullen je hierin natuurlijk adviseren, omdat wij uiteindelijk gerichte conversie voor ogen hebben. Dat hoeft niet, want ook je naamsbekendheid vergroten kán een doel zijn op zich!

Denk je je huidige online advertentie kanalen al volledig te hebben benut of sta je juist open voor een geheel vernieuwde aanpak om online je klanten te bereiken? Maak dan een afspraak met ons team zodat we alles haarfijn kunnen uitleggen.