Aanpak
Flinke extra inzet online
Om nieuw talent aan te trekken ontwikkelden we allereerst een vacaturewebsite op maat. Daarnaast bouwden we een nieuwe website voor de organisatie zelf. Om beide sites beter zichtbaar en vindbaar te maken, gingen we daarna online aan de slag: met zoekwoorden en tools voor zoekmachine optimalisatie en zoekmachine adverteren. Het bereik hiermee versterkten we vervolgens via conversie optimalisatie.
Ook intern viel er aan communicatie met leden, collega’s en cliënten wat te verbeteren. Daarom ontwikkelden we daarnaast een eigen e-mailmarketingtool met een op maat gemaakte nieuwsbriefsjabloon.
“Voor ons als zorgorganisatie is het soms een uitdaging hoe we onze cliënten om de juiste manier kunnen informeren zonder het te ingewikkeld te maken. De heren van Crossmedia House staan altijd paraat en helpen ons altijd uit de brand. De communicatie is duidelijk, snel en daar zijn we enorm van gediend. Heel erg bedankt! ”
Anyta Mulder
Marketing manager