Natuurlijke CBD producten zijn enorm populair aan het worden gezondheidsproduct. Producent Eureleaf uit Enschede heeft ons daarom benaderd om hun eigen productaanbod in binnen- en buitenland te verkopen via een webshop.
Eureleaf
Natuurlijke CBD producten zijn enorm populair aan het worden gezondheidsproduct. Producent Eureleaf uit Enschede heeft ons daarom benaderd om hun eigen productaanbod in binnen- en buitenland te verkopen via een webshop.
Over Eureleaf
Bij Eureleaf geloven ze heilig in de pure kracht van CBD als sleutel tot balans en welzijn. Ons ‘Liquid Gold’ is de kern van Europese hennep: 100% natuurlijk, verfijnd vakmanschap, ongeëvenaard in zuiverheid. Ervaar échte kwaliteit, zoals de natuur bedoeld heeft.
Uitdaging
Eureleafs ‘Liquid Gold’ bevat de pure kracht van Europese CBD, verrijkt met zorgvuldig geselecteerde natuurlijke ingrediënten. De perfecte synergie ondersteunt het natuurlijke herstelvermogen van mens en dier, helpt balans te vinden en welzijn te bevorderen. De ongekende zuiverheid van deze CBD producten vormen dé USP van Eureleaf. Daar moest het design ook om heen bedacht worden samen met een goede uitleg van de mogelijkheden bij Eureleaf: verkoop – productie – whitelabel.
Aanpak
De CBD producten van Eureleaf zijn niet alleen geschikt voor mensen, maar ook dieren. Daarom hebben we het toegankelijk gemaakt om met beelden de bezoeker direct naar de juiste producten te leiden. Eigenaren van honden, katten en paarden vinden de juiste producten met 1 klik. Dankzij handige product filters kan er ook eenvoudig gezocht worden op de juiste toepassingen.
Tot slot is er geadviseerd in het gebruik van haarscherpe productfotografie en het toevoegen van relevante veelgestelde vragen per product. Dit komt de professionaliteit ten goede en klanten krijgen direct antwoord op vragen over de dagdosering, voor wie het bestemd is en uitleg over CBD.
“Super tevreden over de service en kennis van Crossmedia House! We worden altijd persoonlijk geholpen en ze zijn altijd bereikbaar.”
Resultaat
Vanaf de start werd ook duidelijk dat deze producten ook buiten Nederland in trek zullen zijn. De nieuwe site van Eureleaf moest daarom meertalig worden, zodat we de webshop kunnen optimaliseren voor Nederlands, Duits en Engels. Zonder een taalbarrière kunnen we gerichte Google Ads campagnes maken die bijdragen aan extra bestellingen uit het buitenland.