Resultaat: gemak in online bestellen voor de horeca
Fan Yi onderschrijft de woorden van Demirdag. “Het gaat sneller via de eigen site. De klant heeft direct contact met het restaurant. We kunnen snel reageren als de klant extra vragen heeft of iets aan de bestelling wil veranderen. De service aan de klant is beter.’’ Dat Japans eten populair is, vindt Yi (38, en Chinees van geboorte; hij kwam in 1998 naar Nederland) niet zo vreemd. “Japans eten is heel breed, veel vis, meer vers en gezond’’, klinkt het. In de zomer van 2013 begon Fan Yi met zijn compagnon aan het avontuur Blue Sakura. Een eigen restaurant was al langer een droom. En een Chinees restaurant in Nederland smaakt minder lekker dan in China, wisten ze. Dus werd het Japans. “We hadden al veel ervaring opgedaan in de Japanse keuken’’, zegt Yi.
Demirdag wijst er nog op dat de door hem gemaakte websites niet alleen het plaatsen van een bestelling vergemakkelijken, maar ook dat zijn websites interactief zijn. “De meeste restaurants zijn alleen informatief bezig. Wij letten er ook op hoe je als ondernemer goed voor de dag kunt komen. Wij proberen de sites altijd interactief te maken. We zijn nu bezig met Apple Pay. Dat komt ook bij Blue Sakura. We gaan mee met de nieuwste trends. En ik bestel altijd graag rechtstreeks bij de lokale ondernemers.’’
En dit vindt Fan Yi
“Crossmedia House heeft ons uitstekend geholpen met onze nieuwe website. Dankzij Crossmedia House zijn we nu onafhankelijk geworden van derden. Onze klanten hebben nu de mogelijkheid om sushi online te bestellen via onze eigen website en daar zijn we erg blij om! Bovendien zorgen ze al enige jaren voor onze goede vindbaarheid in Google. Ze denken goed met je mee en kunnen snel schakelen, daar houden we van. Bedankt!”