Google ads campagnebeheer uitbesteden
Adverteren in Google draait om het maken van de juiste keuzes. Niet om zoveel mogelijk klikken, maar om relevant verkeer en meetbaar resultaat. Daarom starten we pas met Google Ads wanneer helder is wat je wilt bereiken. Denk aan meer aanvragen, meer verkopen of betere zichtbaarheid voor specifieke diensten of producten.
Op basis daarvan richten we campagnes in die passen bij je doelgroep, je markt en je budget. We monitoren prestaties continu en sturen gericht bij. Zo houden we grip op kosten, verbeteren we resultaten en voorkomen we onnodige uitgaven.
Advertentiebudget bij start met zoekmachine adverteren
Start je voor het eerst met een Google Ads campagne en besteden wij het beheer voor je uit, dan kun je gebruikmaken van een advertentietegoed van 400 euro. Dit tegoed wordt beschikbaar gesteld door Google en is bedoeld om nieuwe campagnes laagdrempelig te starten.
Het volledige budget wordt ingezet binnen jouw campagne en biedt extra ruimte om in de eerste fase resultaten te meten en inzichten op te doen.
Hoe zit dat met het advertentietegoed?
Crossmedia House is Google Partner. Vanuit Google ontvangen wij dit advertentietegoed, dat we kunnen inzetten voor organisaties die starten met Google Ads.
Er zijn geen verborgen voorwaarden vanuit ons. We communiceren vooraf duidelijk hoe het tegoed wordt ingezet, zodat je precies weet waar je aan toe bent en overzicht houdt over kosten en resultaten.

